woensdag 24 november 2010

Update

Hier was ik klaar voor mijn vertrek naar huis

 

Ok, ik denk dat ik hier ga wonen ;-)
ziet er in ieder geval gezellig uit!

Mijn park staat al klaar, moeke Ria heeft dat weer knap gemaakt, niet?



----------------------------



Ondertussen van ik al 1 maand geworden, de tijd vliegt é




Ik ben gisteren met ons mama naar Kind en Gezin geweest en jawel : ik ben goed bezig ;-)
Weeg nu 4,420kg en ben al 55cm groot. (we zitten nu op het gemiddelde, we hadden even een moeilijke start in het begin)
Vandaar dat de mama "borst" van mijn menu heeft geschrapt en is het alleen nog "pap uit 't fleske" geworden...zowel mama als ikke vinden dit een goede oplossing.
En weet je wat ze nog konden zien op Kind en Gezin dat er al een tandje klaar zat, SNEL ééé maar het kon nog wel even duren dat het volledig door komt...allechance dat mama gestopt is met de borst, haha.

1 opmerking:

  1. Dag schatties, wat een leuke blog!!
    Lotte wordt vast en zeker zo flink als haar lieve grote zus!!

    Dikke kussen uit Buggenhout,
    Björn, Heidi, Yorun en Xander

    BeantwoordenVerwijderen